2018. január 17., szerda

Sukitore - Szabadon

Történetek a Sukitore első pár évének legjavából: 13 izgató, párosan írt erotikus és szextörténet, melyek biztosan beindítják az olvasó fantáziáját. Változatos helyszínek és kalandok követik egymást, hol romantikus játékokkal, máskor nyers szexualitással színesítve a történeteket.




Első alkalommal a molyon "futottam" össze ezzel a könyvvel. Egy kihívás is volt hozzá. A könyv ingyen letölthető volt (talán még most is az) a weboldalról. Jelentkeztem a kihívásra és letöltöttem. Csak sajnos nem volt időm olvasni, így lecsúsztam a teljesítésről.
Második alkalommal már a facen egy csoportban olvastam belőle részletet, ami tetszett. Majd eszembe jutott, hogy már az olvasómon várja, hogy végre elkezdjem. És elkezdtem :)

A borítót nem igazán értem. Szép a kép, de nem tudom miként kapcsolódik egy erotikus könyvhöz.





A D vitamin hatása 

Eleinte furcsa volt a váltott szemszög, az ismétlések, de pár oldal után már tetszett. Miután bejött a képbe a harmadik még jobb lett. Kukkolónak éreztem magam. Jó kis indítása a könyvnek :)

A selyemfiú 

Mindig is érdekelt milyen egy férfiprosti, hát, most beleláthattam egy kicsit az Ő világukba. Ez a történet annyira nem tetszett, valahogy ridegebb volt számomra, nem igazán éreztem a szenvedélyt. Talán azért mert túl sok érzelem volt benne. Inkább csak a vad szex kellett volna.

A terapeuta

Ez a történet nagyon tetszett, jobban fel lett építve. Kicsit többet megtudhatunk a két szereplőről, végre nem fiatalok, hanem a középkorúak társaságát élvezik :) Mindkettő szimpatikus. Kevesebb benne az erotika, több az érzelem. Az utolsó bekezdés nagyon meglepett :)

Apró félreértés

Micsoda állásinterjú :) :) Még olvastam volna róluk, jók voltak együtt. Egy ilyen kezdetből szoktak kihozni egy romantikus szerelmi történetet.

Bosszú?

Hát ez a történet nem tetszett. Nem volt izzás, nem volt semmi a szereplők között ami felkeltette volna az érdeklődésem.

Hajnali izgalmak

hmm, nem rossz! Nem semmi a pasi, jól bírja a gyűrődést :D

Hajótörés - két nő karmai közt

Ez a történet kicsit más, mint az előzőek. Kicsit romantikusabb, lágyabb. Érdekes lehet így élni, egy szigeten, magányosan. Megértem, hogy hiányzik a férfi társaság. Ezt olvastam volna még, mi lett velük, mi lett Lilivel. Ebből a történetből többet ki lehetne hozni szerintem.

Jószomszédi viszony

Kellenek is a jó szomszédok, sose lehet tudni mikor van rájuk szükség :) Kellemes kis történet, semmi extra.

Tábori tűz

Adjunk a romantikának. Nem voltam még felügyelő tanár táboroztatásnál (szerintem nem is leszek) de kétlem, hogy ennyire szabadjára tudták volna engedni magukat este a parton. Itt a szex mellett már voltak érzelmek is. Jó volt olvasni.


"Töltsd velem a hétvégét"

Szegény Art, jól otthagyták.

Unalmas parti

A történet is egy kicsit unalmas. Olyan gyorsan belevágtak a dolgok közepébe, hogy csak lestem. Végül is, így is lehet. 

Váratlan nyeremény

Párizs, egyszer szeretnék oda eljutni. 


Keményen büntetve

hát ...
van aki ezt szeret, így szereti ...

Véleményem a könyvről, nem is tudom. Kicsit sok volt néha, lehet nem pár nap alatt kellett volna elolvasni, hanem szép lassan, több hét alatt. Most zsong tőle egy kicsit a fejem. Ennél én romantikusabb vagyok, de azért kell néha valami mást is olvasni. Ami határozottan zavart, hogy csak 2 történetben gondoltak a védekezésre. Ha már bárkivel és bárhol akkor legalább a védekezés is legyen része az aktusnak. Hisz ezt a könyvet tinik is olvassák és ha már szex akkor az legyen biztonságos.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése