2018. január 29., hétfő

Robin O'Wrightly: Andrea & Andrea


Abban ​nincs semmi különleges, hogy egy milánói férfi, bizonyos Andrea Rigo, aki éppen felfüggesztett nyomozóként tengeti unalmas napjait, csomagot kap a postástól. Az már inkább furcsa, hogy a pakkot másnak szánták, neki ez azonban egyáltalán nem tűnik fel. Hogy miért? Mert a címzett Rigó Andrea, egy magyar vendégmunkás nő, aki diplomás létére két műszakban dolgozik, és tíz házszámmal odébb lakik. Ő nagyon is hiányolja, és felkerekedik, hogy kiderítse: hova került a küldemény… Mi lesz ebből?!
Semmi komoly – vagy épp túlságosan is?
Mennyire kavarhat be két egyéjszakás szerető, ha kávéházas?
És ami a legfontosabb: meg lehet-e menteni a Földet a totális kipusztulástól és a gépek rémuralmától?
Robin O’Wrightlynál, a narrációs szatíra meghonosítójánál ismét elgurult a pirula: az Andrea & Andrea című romantikus-erotikus sci-fi-krimi-paródia így született meg. Az író két énje a kiborulás szélére juttatja még a főhősöket is…

18+ Kedves kiskorú embertársam! Ebben a kötetben csupa olyat olvashatnál, amit már egyébként is tudsz. Szóval ez nem érdekes, és nem is neked szól! Bocsi! Passzold le szépen anyuéknak! Köszi!





Tavaly találkoztam először az írónő könyvével, méghozzá az Erelem című remekművel. Ott megvett magának az író kilóra :D Nagyon jó a stílusa, igazi abszurd humor. Mikor felajánlott egy lehetőséget, hogy a hamarosan megjelenő regényéhez tesztolvasókat keres, rögtön jelentkeztem. Naná, hogy nem hagyok ki egy ilyen szuper lehetőséget, hogy az elsők között olvashassak egy remekművet. Mert a megosztott részletekből bizony azt szűrtem le, hogy ismételten nagyon jól fogok szórakozni :)

Rigó Andrea Sofia
Andrea Rigo



















Hát nem csalódtam. Andrea és Andrea kellően kattant emberek külön-külön is, együtt meg pláne. Néha már fájt amit mondtak vagy csináltak :D :D Kezdem unni, hogy ha Robin valamelyik könyvét olvasom akkor odaég valami a konyhában. Most épp a palacsinta volt a soros (igen, palacsinta, mert annyira könyvmoly vagyok, hogy fél kezemben könyvolvasó a másikban meg palacsintasütő), legalább a kutyusok örültek egy kicsit :) Én meg nagyon. Vigyorogtam rendesen. A narrátor beszólásait imádom. Szinte hallottam a nő hangját (mert nekem nő volt a narrátor). Nem szimpla romantikus történet, nagyon jó benne a sci-fi szál. Mikor láttam a címkézést nem értettem miért került rá, aztán megvilágosodtam :) Nem írok róla, nem lövöm le a poént. El kell olvasni és akkor minden kiderül. Megéri kézbe venni :)




Mindenképpen ajánlom, hogy elolvassátok. Várható megjelenés április 21. Rendelni/ megvásárolni pedig Robin O'Wrightly - tól lehet 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése